divendres, 9 d’agost del 2013

ESPERANT... (ROBERT CHAUVEAU)


En una entrada anterior vaig dir que no havia trobat l'autor d'aquesta estàtua, la memòria ja em deu fallar una mica doncs jo mateixa la vaig comentar fa algun temps i també en Miquel havia escrit sobre ella. El seu nom és Esperant, està dedicada als promotors de l'Exposició del 29, de l'any 1970 i el seu autor, Robert Chauveau Vasconcel. M'ha arribat un amable email d'un senyor que es diu Cristian i que va conèixer l'escultor.

En un enigma al meu altre blog vaig escriure força sobre Chauveau i la seva extraordinària família. Ho podeu llegir aquí. Aquí i aquí i aquí podeu trobar més informació sobre el tema i sobre els perfumistes familiars.

6 comentaris:

Tot Barcelona ha dit...

És simplement bella....
Salut

Júlia ha dit...

Sí, molt maca, Miquel.

Unknown ha dit...

el veritable nom de l'escultor és: ROBERT CHAUVEAU DABEIN i no Vasconcel

Unknown ha dit...

perdó....el teclat m'ha jugat una mala passada. no es DABEIN, és DABIN

Júlia ha dit...

Jaume, en prenc nota, de fet a moltes webs de l'ajuntament està equivocat, doncs. Ja m'estranyava que l'estàtua estigués datada del 1970 i Chauveau Vasconcel hagués mort el 65, tot també segons les dades que he trobat a la xarxa.

Júlia ha dit...

Vegeu:

http://parcmontjuic.bcn.cat/ca/artists/robert-chauveau-vasconcel